“ONLINE objednanie je veľmi praktická služba, nemusím sa pokúšať dovolať do ambulancie a vyberiem si pre mňa najvhodnejší termín.“
Mária, pacient
"Večer som hľadal lekára a telefonický kontakt na objednanie vyšetrenia. Na vašom portáli som rovno našiel aj prehľadný aktualizovaný kalendár a rovno som sa objednal na vyšetrenie. Super služba!"
Andrej, pacient
Na čo slúži portál NávštevaLekára.sk?
NávštevaLekára.sk poskytuje pacientom možnosť vyhľadania svojho, alebo nového lekára a jednoduché a pohodlné objednanie na vyšetrenie cez internet.
Ako si rezervujem termín vyšetrenia online?
Je to naozaj jednoduché. Vyhľadáte lekára prostredníctvom mena, špecializácie alebo mesta. Následne si zvolíte u vybraného lekára dostupný termín. Zadáte Vaše kontaktné údaje a potvrdíte rezerváciu. Po potvrdení ste objednaná/ý na vyšetrenie a lekár je ihneď informovaný o Vašej rezervácii.
Aké sú výhody objednania k lekárovi online?
Výhod objednania k lekárovi online je nespočetne veľa. Máte možnosť zvoliť termín vyšetrenia, ktorý Vám najviac vyhovuje. Objednať sa môžete non-stop a nemusíte telefonovať do ambulancie. A rôzne iné výhody.
Ako viem, že moja objednávka bola spracovaná a akceptovaná lekárom?
Všetci lekári, pri ktorých je k dispozícii kalendár na objednanie na portáli NávštevaLekára.sk aktívne spolupracujú s portálom. Po uskutočnení Vašej objednávky je lekár ihneď informovaný a automaticky Vás očakáva v ambulancii vo Vami zvolený deň a čas.
Chcem zmeniť alebo zrušiť termín. Čo mám robiť?
Stačí sa prihlásiť do „Zóna pacienta“ (vpravo hore), vyplníte svoj prihlasovací e-mail a heslo. Po prihlásení máte prehľad o všetkých svojich termínoch, pri každom termíne máte možnosť do 12 hodín od plánovaného termínu svoj termín zmeniť alebo zrušiť. Kliknite na jednu z možností a potvrďte. Následne obdržíte potvrdzujúci e-mail, v ktorom budete informovaný o zmene alebo zrušení termínu. Lekára tiež informujeme o zmene/ zrušení termínu.
Zabudol som svoje heslo. Čo mám robiť?
Ak ste zabudli svoje heslo kliknite vpravo hore na „Zóna pacienta“ a vyberte možnosť „Zabudnuté heslo“. Následne vyplníte svoj prihlasovací e-mail, na ktorý obdržíte nové heslo, ktoré si v prípade potreby viete zmeniť po prihlásení do „Moje konto“ hore, v časti „Profil“.
Čo v prípade ak dostanem e-mail o zrušení rezervácie, ale rezervácia mala byť potvrdená?
Všetky potvrdenia máte automaticky nahraté vo svojom konte, do ktorého sa stačí len prihlásiť kliknutím na hlavnej stránke v pravo hore na "Zóna pacienta" alebo v mobilnej verzii na "Menu" vpravo dole. V prípade ak ste prihlásená/ý, stačí len kliknúť na "Rezervácie". Ak aj napriek prihláseniu nenájdete potvrdený termín, kontaktujte zákaznícku podporu na pacient@navstevalekara.sk.
Hodnotenia od pacientov
Prečo nemajú všetci lekári aktivovaný kalendár na objednávanie?
Postupne sa registrujú na portáli nové ambulancie a robíme všetko pre to, aby čo najviac lekárov na Slovensku zdieľalo svoje kalendáre online a tým zjednodušili pacientom objednanie na vyšetrenie. Pridajte sa k budovaniu portálu NávštevaLekára.sk a informujte Vášho lekára o možnosti objednania online!
Prípadné ďalšie otázky, námety a pripomienky vám radi zodpovieme na pacient@navstevalekara.sk